loader image

PRAVNO OBVESTILO

KAZALO

I. SPLOŠNE DOLOČBE
II. VSEBINA NA SPLETNI STRANI IN VSEBINA E NOVIČNIKA
III. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI UPRAVLJAVCA
IV. ODGOVORNOST UPORABNIKA IN UPORABNICE (UPORABA, VARNOST IN KRŠITVE)
V. PIŠKOTKI
VI. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
VII. UDELEŽBA NA JAVNIH DOGODKIH
VIII. UDELEŽBA NA DELAVNICAH
IX. PRAVNO SVETOVANJE
X. AVTORSKE PRAVICE
XI. KONTAKTNI PODATKI

 

I. SPLOŠNE DOLOČBE

Lastnik in administrator oziroma upravljavec spletne strani, njenih morebitnih podstrani in spletne domene institut-pipz.si (v nadaljevanju spletna stran) je Inštitut za pravne in politične zadeve, zasebni zavod za raziskave in razvoj Jesenice, sedež: Jesenice, poslovni naslov: Cesta maršala Tita 2a, 4270 Jesenice, matična številka: 9478833000 (v nadaljevanju Inštitut PIPZ).

Dostop in uporaba spletne strani sta dopustna pod pogoji, ki jih določajo pravnoveljavni predpisi in Splošni pogoji uporabe spletne strani.

Uporaba spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) in njenih posameznih delov (razdelkov, podstrani, obrazcev in podobno) se šteje kot soglasje obiskovalca oziroma obiskovalke  spletne strani, da se v celoti strinja z navedenimi Splošnimi pogoji uporabe strani. Če se obiskovalec oziroma obiskovalka spletne strani ne strinja z navedenimi Splošnimi pogoji, ga oziroma jo vljudno naprošamo, da zapusti spletno stran.

Objavljeni Splošni pogoji uporabe spletne strani veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele (razdelke, podstrani, obrazce in podobno).

Inštitut PIPZ si pridružuje pravico, da spletno stran in navedene Splošne pogoje kadarkoli in brez predhodne najave ali obveščanja uporabnikov in uporabnic dopolni, posodobi ali spremeni tako, da novo različico objavi na spletni strani. Spremenjeni pogoji uporabe pričnejo veljati na dan, ko so spremembe objavljene na spletni strani. Spremenjena različica splošnih pogojev je razvidna iz datuma njihove zadnje spremembe, ki je zabeležena na dnu strani teh pogojev.

 

II. VSEBINA NA SPLETNI STRANI IN VSEBINA E-NOVIČNIKA

Obvestila, prispevki, članki, besedila in druge oblike vsebin, objavljene na spletni strani (v nadaljevanju vsebine) so nastale z namenom, da se obiskovalcem in obiskovalkam spletne strani (uporabnikom, uporabnicam) podajo koristne in uporabne vsebine za razumevanje pravnih in političnih zadev, ki jih Inštitut PIPZ raziskuje, analizira, interpretira ali kako drugače približuje svojim uporabnikom in uporabnicam. Pri tem si Inštitut PIPZ po svojih najboljših močeh prizadeva, da z vzdrževanjem in doslednim ažuriranjem spletne strani zagotavlja točnost in pravilnost objavljenih informacij in vsebin.

Na spletni strani se objavljajo predvsem informacije in vsebine o dejavnostih Inštituta PIPZ –  raziskave in analize, projekti, ugotovitve, aktivnosti, pobude, dogodki, akcije in ukrepi, ki jih izvaja, stanje na področjih, kjer deluje in podobno.

Inštitut PIPZ  si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve celotnih ali posameznih delov vsebin na spletni strani brez predhodnega opozorila ali obveščanja uporabnikov in uporabnic in ne prevzema odgovornosti za kakršne koli posledice takšnih sprememb.

Ker spletna stran vsebuje tudi informacije, vsebine in audio-slikovno gradivo, pridobljeno iz drugih virov, se navajajo tudi viri oziroma se na to opozori s spletno povezavo do vira ali do spletne strani drugih oseb. Na delovanje teh strani in na njihove vsebine Inštitut PIPZ ne more vplivati in jih nadzorovati, zato ne sprejema nikakršne odgovornosti za točnost, popolnost, celovitost, veljavnost ali zakonitost tam objavljenih informacij, vsebin ali audio-video gradiv.

Pravni nasveti, obvestila, novice in informacije so vezani na datum objave, zato se uporabnikom in uporabnicam svetuje, da preverijo aktualnost teh informacij glede na morebitne spremembe zakonodaje in drugih aktov. Več o omejitvi in izključitvi odgovornosti Inštituta PIPZ vsebuje točka tri.

V primeru prijave na e-novičnik Inštituta PIPZ se novice posredujejo prek elektronske pošte in vsebujejo vsebine o dejavnostih, aktualnih dogodkih, pobudah in akcijah Inštituta PIPZ ter obvestila o aktualnem stanju in politikah, programih in ukrepih, ki jih izvajajo oblastni organi na lokalni, regionalni, nacionalni, EU in mednarodni ravni. E novice lahko zajemajo tudi pozive k sodelovanju v različnih kampanjah, dogodkih, anketah in drugih akcijah, kot tudi tržne vsebine v smislu ponudb za pravno svetovanje, izdelavo dokumentacije in delavnice. Pri tem objavljamo samo vsebine, ki so v neposredni ali posredni povezavi z delovanjem Inštituta PIPZ. V primeru, da se v elektronskih novicah objavi informacija, ki je pridobljena iz drugih virov, se ob njej navede vir oziroma se na to opozori s spletno povezavo do vira ali do spletne strani drugih oseb.

 

III. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI UPRAVLJAVCA

Obiskovalci in obiskovalke spletne strani uporabljajo spletno stran, njene dele, vsebine in informacije izključno na lastno odgovornost.

Upravljavec spletne strani – Inštitut PIPZ ne prevzema nikakršne odgovornosti v primeru, če uporabnik ali uporabnica spregleda kakšno pomembno informacijo ali drugo vsebino, objavljeno na spletni strani ali povezavi do objavljenega vira ali spletne strani drugih oseb.

Upravljavec spletne strani ne prevzema nikakršne odgovornosti:

– za veljavnost, točnost, pravilnost, popolnost in celovitost na spletni strani objavljenih informacij,
zaradi dopolnitve ali sprememb že objavljenih informacij oziroma vsebin,

– za morebitno nastalo škodo, ki bi obiskovalcu ali obiskovalki spletne strani nastala zaradi uporabe objavljenih informacij ali vsebin, vključno s škodo zaradi izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube ali okrnitve dobrega imena, izgube poslov ali izgube podatkov.

– za občasno nedelovanje spletnega mesta Inštituta PIPZ.

 

IV. ODGOVORNOST UPORABNIKA IN UPORABNICE (UPORABA, VARNOST IN KRŠITVE)

Uporabniki in uporabnice spletne strani Inštituta PIPZ se strinjajo, da bodo spletno stran uporabljali samo v zakonite namene. Spletnega mesta Inštituta PIPZ ni dovoljeno uporabljati tako, da bi lahko poškodovali, onemogočili, preobremenili ali kako drugače škodili spletnemu mestu Inštituta PIPZ.

Uporabniki in uporabnice spletne strani oziroma informacij in gradiva, ki so prikazana na spletni strani, uporabljajo in si nalagajo ter tiskajo s spletišča za osebno domačo rabo, torej izključno za nekomercialne namene. Uporabnike in uporabnice spletne strani ne smejo uporabljati za prenašanje, širjenje, shranjevanje ali uničenje gradiva na način, ki krši veljavno zakonodajo ali predpise, oziroma na način, ki krši avtorske pravice, patente, blagovno znamko, trgovinsko skrivnost ali druge pravice intelektualne lastnine drugih ali krši zasebnost ali javnost drugih osebnih pravic ali drugih, ali na klevetniški, nespodobni, žaljiv, grozilni, opravljiv, zmerjalni ali odvratni način.

Uporabnikom in uporabnicam je prepovedano kršiti ali poskušati kršiti varnostne ukrepe na tej spletni strani, vključno z naslednjimi dejanji (velja brez omejitve):

(1) poskus vdora v sistem, raziskovanje ali testiranje ranljivosti sistema ali omrežja ali kršenje varnostne politike ali pravil prijave brez pravega dovoljenja,

(2) poskus oviranja storitev katerega koli uporabnika in uporabnice, gostitelja in gostiteljice ali omrežja, vključno s preobremenitvijo, »pošiljanjem sporočil«, »bombardiranjem s pošto« ali »zrušitvijo«,

(3) pošiljanje nezaželene elektronske pošte, vključno s promocijo in/ali oglaševanjem proizvodov ali storitev,

(4) ponarejanje katerega koli TCP/IP paketa ali dela prenašanih podatkov v kateri koli elektronski pošti ali naročanje na novice,

(5) ponarejanje katerega koli projekta objavljenega na spletni strani,

(6) prisvajanje celotne vsebine strani ali njenih delov, brisanje ali spreminjanje vsebine strani ali povezovanje s stranjo brez posebnega pisnega dovoljenja Inštituta PIPZ.


Inštitut PIPZ je popolnoma upravičen, da presodi, če katera koli uporaba krši ta pravila in da ukrepa, kot se mu zdi primerno v primeru kakršne koli kršitve. Kršitve sistema ali varnosti omrežja lahko privede do civilne ali kazenske odgovornosti uporabnika ali uporabnice. Inštitut PIPZ lahko v primeru kršitev vključi organe pregona in jim razkrije vse potrebne podatke, potrebne za identifikacijo in preganjanje uporabnikov in uporabnic, ki sodelujejo pri teh kršitvah.

Uporabnik ali uporabnica spletnega mesta Inštituta PIPZ v celoti materialno in kazensko odgovarja za vso škodo, ki nastane, če spletno mesto uporablja v komercialne namene ali če spletno mesto uporablja za prenašanje škodljivih ali zlonamernih programov, kakor tudi, če spletno mesto zlorabi na kakršenkoli drug način ali ga uporablja za nezakonite namene.

 

V. PIŠKOTKI

Spletna stran uporablja tekstovne datoteke (t.i. piškotke), ki jih shrani v naprave, s katerimi uporabniki in uporabnice interneta dostopajo do spletne strani in ki so namenjene prepoznavanju teh naprav. Spletna stran Inštituta PIPZ uporablja sledeče piškotke:

– abrotelia – piškotek za sledenje seji uporabnika

– __RequestVerificationToken – preverjanje pristnosti zahtev na strežniški strani

– cookiebar – preverjanje statusa potrditve piškotkov

– _ga – Google Analytics piškotek za sledljivost akcij uporabnika

– _gat – Google Analytics piškotek za omejevanje števila poslanih podatkov

– _gid – Google Analytics piškotek za identifikacijo uporabnika in strani.

Za optimalno delovanje spletne strani so nekateri piškotki nujno potrebni. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi lahko pomagali pri odkrivanju identifikacije uporabnika ali uporabnice, zato vam v primeru uporabe spletne strani priporočamo privolitev k uporabi piškotkov.

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zbiranja podatkov o njeni uporabi za izboljšanje uporabniške izkušnje.

Shranjevanje piškotkov je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik ali uporabnica in lahko njihovo shranjevanje omeji ali onemogoči. Uporabnikom in uporabnicam, ki se z uporabo piškotov ne strinjajo, svetujemo, da naj spletno stran zapustijo.

V primeru, da uporabnik ali uporabnica uporabo piškotkov v celoti onemogoči, Inštitut PIPZ ne more zagotavljati pravilnega delovanja spletne strani.

Že shranjene piškotke lahko uporabnik ali uporabnica nadzira ali izbriše preko spletnega brskalnika. Več informacij o nastavitvah piškotkov in o načinu njihovega brisanja v posameznem spletnem brskalniku je dostopnih na sledečih povezavah:

– Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=sl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

– Firefox: https://support.mozilla.org/sl/kb/piskotki  

– Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/sl-si/microsoft-edge/brisanje-pi%C5%A1kotkov-v-brskalniku-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09 

Družbena omrežja kot so Facebook, Google+, Instagram in Twitter bodo uporabnikom in uporabnicam morda piškotke nameščala pri obiskovanju spletne strani v kolikor boste takrat istočasno tudi prijavljeni v njihovo storitev. Na te piškotke upravljavec ne more vplivati, saj je njihova uporaba urejena s pogoji sodelovanja, ki ste jih kot uporabnik ali uporabnica teh omrežij sprejeli ob registraciji v ta omrežja.

Inštitut PIPZ piškotkov ne posreduje zunanjim ponudnikom storitev.

 

VI. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Upravljavec varuje osebne podatke obiskovalcev in obiskovalk spletne strani, ki mu jih ti posredujejo, pri njeni uporabi. Osebne podatke se obdeluje izključno za namene, za katere so zbrani in ki jih dovoljuje veljavna zakonodaja.

Upravljavec ne bo osebnih podatkov, vključno s kontaktnimi informacijami, uporabljal za nobene druge namene ter jih brez izrecnega vnaprejšnjega dovoljenja posameznika in posameznice, na katere se osebni podatki nanašajo, posredoval tretjim osebam, razen če bi bil k temu zavezan na podlagi predpisov.

Ob obisku spletne strani se nekateri podatki (npr. datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.

Upravljavec izvaja potrebne organizacijske, tehnične in logično-tehnične postopke in ukrepe, s katerimi se varujejo osebni podatke, preprečuje slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihovo spremembo ali izgubo ter nepooblaščeno obdelavo.

V kolikor ste odkrili napako, nepravilnost ali drugo pomanjkljivost na spletni strani lahko to sporočite na info@institut-pipz.si. Na isti elektronski naslov lahko sporočite tudi vaše zahteve, vezane na vaše osebne podatke iz spletne strani.

Vsak posameznik ali posameznica lahko od upravljavca zahteva, da umakne na spletni strani objavljene njegove osebne podatke, kar zajema tudi slikovni ali video posnetek, na katerem se posameznik pojavi. Upravljavec bo v tem primeru osebne podatke nemudoma umaknil iz spletne strani, ne odgovarja pa za objavo teh podatkov oz. posnetkov na drugih strežnikih, kjer jih objavijo druge osebe.

 

Postopek prijave na e-novičnik in hramba privolitve

Inštitut PIPZ pošilja e-novice na elektronski naslov uporabnika oziroma uporabnice na podlagi uporabnikove oziroma uporabničine vnaprejšnje privolitve, ki se poda s klikom na posebno povezavo v prejetem elektronskem sporočilu, s čimer se potrdi tudi veljavnost in dostop do elektronskega naslova, na katerega želi uporabnik oziroma uporabnica novice prejemati. Uporabnik oziroma uporabnica s svojo potrditvijo tako poda Inštitutu PIPZ (Inštitut za pravne in politične zadeve, zasebni zavod za raziskave in razvoj Jesenice, Cesta maršala Tita 2a, 4270 Jesenice) privolitev za obdelavo tega elektronskega naslova kot osebnega podatka. 

Ob podaji uporabnikove oziroma uporabničine privolitve se  shrani kopija elektronskega sporočila, v  katerem se je s klikom podala privolitev za prejemanje novic, elektronski naslov, iz katerega je bila takšna privolitev dana ter datum in čas privolitve (v nadaljevanju tega poglavja: kopija privolitve). Kopija privolitve se hrani kot dokazilo o uporabnikovi oziroma uporabničini privolitvi za obdelavo osebnih podatkov.

 

Pošiljanje novic in uporaba elektronskega naslova

Elektronski naslov, na katerega se uporabnik oziroma uporabnica naroči na e novice, bo Inštitut PIPZ uporabljal izključno za pošiljanje novic in vsebin, kot jih opredeljuje zadnji odstavek II. točke Splošnih pogojev (Vsebina strani in vsebina e novičnika) in ga ne bo posredoval v uporabo tretjim osebam, razen če bi tako zahteval veljavni zakon.

 

Odjava od e-novic

Od prejemanja e-novic se uporabnik oziroma uporabnica kadarkoli odjavi, tako da klikne na ustrezno povezavo, ki se nahaja na dnu vsakokratnih novic ali tako, da se sporoči na info@institut-pipz.si. V primeru odjave se na uporabnikov oziroma uporabničin elektronski naslov ne bo več pošiljalo novic.

V primeru uporabnikove oziroma uporabničine odjave bo Inštitut PIPZ zgolj hranili še kopijo uporabnikove oziroma uporabničine privolitve (ki vsebuje tudi elektronski naslov), in sicer še toliko časa, kot smo na podlagi predpisov lahko pozvani k predložitvi te kopije. Trenutni zastaralni rok za tovrstne postopke je dve leti, zato bomo kopijo privolitve in s tem elektronski naslov uporabnika oziroma uporabnice dokončno izbrisali iz naših evidenc najkasneje po poteku treh let od prejetja vaše odjave. Tovrstno hrambo kopije uporabnikove oziroma uporabničine privolitve utemeljujemo s svojim t.i. »zakonitim interesom«, saj lahko zgolj na takšen način zagotavljamo dokaz, da smo uporabnikov oziroma uporabničin elektronski naslov, do odjave, zakonito uporabljali za posredovanje novic.

Za vse dodatne informacije lahko pišete ne info@institut-pipz.si ali pa pokličete na 069 927 122.

 

VII. UDELEŽBA NA JAVNIH DOGODKIH

Javni dogodek je dogodek javnega značaja, ki se ne odvija v zaprti skupini in je pod enakimi pogoji dostopen vsakomur. Za javni dogodek se šteje javna prireditev ali javni shod, ki je organiziran s strani Inštituta PIPZ in je bil predhodno prijavljen pristojnim državnim organom. V kategorijo javnih dogodkov uvrščamo prireditve, festivale, konference, javne razglasitve nagrad, sejme ter kulturne javne dogodke, namenjene obeleževanju, praznovanju ali druženju.

 

Postopek prijave na dogodek in informacije o uporabi zbranih osebnih podatkov

Če je za udeležbo na javni dogodek potrebna predhodna prijava, bo Inštitut PIPZ  podatke prijavitelja oziroma prijaviteljice, oddane preko prijavnice, uporabil za potrebe organiziranja javnega dogodka (zagotovitev prostega sedeža ali mesta, gradiva in druge z dogodkom povezane storitve, npr. izvedba evalvacije dogodka in podobno). Če je število mest na javnem dogodku vnaprej omejeno in bomo na podlagi prejetih prijav šele izbrali, kdo se bo javnega dogodka lahko udeležil, bomo prejete podatke uporabili tudi za izbor postopka udeležencev in udeleženk na javnem dogodku ter za njihovo obveščanje o odločitvi.

Prijavitelj oziroma prijaviteljica s svojo prijavo na javni dogodek vzpostavi pogodbeni odnos z Inštitutom PIPZ oziroma zahtevo za vzpostavitev takšnega odnosa, če je število mest omejeno in se udeležence in udeleženke na podlagi prijave v predhodnem postopku šele izbere. V prejšnjem odstavku opisana obdelava osebnih podatkov zato temelji na takšnem »pogodbenem razmerju« oziroma »zahtevi« po sklenitvi takšnega razmerja.

Če prijave na javni dogodek ne odda oseba, katere podatki so oddani preko prijavnice, je obveznost osebe, ki prijavnico odda, da ima ustrezno pravno podlago za posredovanje osebnih podatkov druge osebe preko prijavnice (npr. soglasje) ter da osebo obvesti o obdelavi njenih osebnih podatkov, kot so navedeni v prijavnici in v teh Splošnih pogojih.

 

Registracija prisotnih na javnem dogodku

Na nekaterih javnih dogodkih, ki jih organizira Inštitut PIPZ, je potrebna registracija prisotnih udeležencev in udeleženk, saj Inštitut PIPZ te podatke potrebuje za izpolnitev svojih zahtev do prijavljenih ali za lastno poslovanje (npr. za izdajo potrdila o udeležbi, za izdajo računa in podobno). Če je javni dogodek financiran iz javnih sredstev, Inštitut PIPZ listo prisotnih udeležencev in udeleženk potrebuje tudi za potrebe poročanja financerjem, kar je podrobneje pojasnjeno v nadaljevanju.

Na javnem dogodku, ki ga organizira Inštitut PIPZ, se je možno registrirati/prijaviti:

– s podpisom na skupno, vnaprej pripravljeno listo prisotnosti, ki bo tekom dogodka krožila med vsemi prisotnimi udeleženci in udeleženkami (kar pomeni, da se bodo podatki na skupni listi prisotnosti (ime, priimek, organizacija, podpis) lahko razkrili ostalim udeležencem in udeleženkam dogodka, ki se podpisujejo in potrjujejo svojo prisotnost. S podpisom na skupno listo prisotnosti udeleženec oziroma udeleženka dogodka potrjuje, da se strinja z navedenim v tem odstavku,

ali

– s podpisom na posebno individualno listo za potrditev prisotnosti udeleženca ali udeleženke, ki se nahaja pri organizatorju (pri osebi, ki je zadolžena za sprejem potrditve prisotnosti na posebej označenem mestu) pred samim začetkom dogodka in do katere je možno dostopati izključno na zahtevo udeleženca ali udeleženke dogodka, ki želi potrditi svojo prisotnost.

V primeru, da javni dogodek poteka na spletu, se registracija prisotnih opravi tako, da se napravi posnetek zaslona, kjer so razvidni prisotni udeleženci in udeleženke. V tem primeru lahko posnetek zaslona vsebuje ime, priimek, naziv organizacije ali fotografijo udeleženca oziroma udeleženke. V primeru, da udeleženec ali udeleženka ne želi posredovati svoje fotografije, je njegova oziroma njena obveznost, da izklopi video način.

 

Fotografiranje na javnem dogodku

Na javnem dogodku, ki ga organizira Inštitut PIPZ, obstaja večja verjetnost, da se udeležence in udeleženke fotografira ali posname ter da bodo takšne fotografije ali posnetki javno objavljeni na spletu ali v medijih ali kako drugače dostopne širši javnosti. Z udeležbo javnega dogodka se šteje, da udeleženec oziroma udeleženka to možnost dopušča in se z njo strinja. Dejstvo, da se javnega dogodka udeleženec oziroma udeleženka prostovoljno udeleži in da se ob fotografiranju ne umakne, torej ostaja na mestu javnega dogodka, se šteje kot  privolitev k tovrstni obdelavi osebnih podatkov (fotografij).

Če udeleženec ali udeleženka tekom spletnega dogodka razkrije kakšne svoje osebne podatke (npr. svojo podobo preko spletne kamere, osebne podatke v pogovornem oknu itd.) mora upoštevati dejstvo, da bodo ti podatki lahko vidni tudi ostalim in da bodo javno objavljeni. Če tega udeleženec ali udeleženka tega ne želi, naj poskrbi, da do takšnega razkritja ne pride (npr. naj se ne vključuje v video pogovor, v pogovornem oknu uporabi ime organizacije in ne svoje osebno ime itd.).

 

Rok hrambe osebnih podatkov

Če je javni dogodek, ki ga organizira Inštitut PIPZ, financiran iz javnih sredstev, bo Inštitut PIPZ osebne podatke prijaviteljev in prijaviteljic, posredovane ob prijavi, in dokazilo o njihovi prisotnosti na javnem dogodku (lista prisotnosti) hranil vse dokler je financerju zavezan te podatke hraniti.

Če javni dogodek ni financiran iz javnih sredstev (in torej financer na prijavnici ni naveden) ali če gre za financerja, ki ni posebej izpostavljen, bodo osebni podatki prijaviteljev in prijaviteljic, poslani ob prijavi, in dokazilo o njihovi prisotnosti na javnem dogodku (lista prisotnosti) v Inštitutu PIPZ hranjeni pet let od javnega dogodka, nato pa bodo v roku enega leta izbrisani.

Zgoraj navedene roke hrambe osebnih podatkov utemeljujemo s svojim zakonitim interesom, saj lahko zgolj tako izpolnimo svoje zaveze do financerja javnega dogodka (obveznost hrambe dokumentacije) oziroma te podatke potrebujemo za primer udeleženčevih in udeleženkinih ali naših pravnih zahtevkov, vezanih na njihovo udeležbo na javnem dogodku, ki zastarajo v petih letih po izvedbi dogodka.

 

Posredovanje udeleženčevih oz. udeleženkinih osebnih podatkov financerju javnega dogodka

Pri izvedbi nekaterih naših javnih dogodkov, za katere prejmemo od financerjev namenska sredstva, smo pogodbeno zavezani poročati tudi o udeležencih in udeleženkah na teh dogodkih. V tem primeru registriramo udeležence in udeleženke na javnem dogodku, in sicer prek skupne ali individualne liste prisotnosti oziroma v primeru spletnega dogodka posnamemo fotografijo zaslona, del osebnih podatkov udeležencev in udeleženk na teh dokumentih (ime in priimek, organizacija in podpis ali fotografijo) pa posredujemo financerju.

Na primer: pri dogodkih, ki jih financira Ministrstvo za javno upravo (in je kot financer tudi  naveden na prijavnici na dogodek) bomo omenjene osebne podatke posredovali Ministrstvu za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana.

Dostop do posnetka zaslona in individualne ali skupne liste prisotnosti imajo lahko tudi drugi državni ali evropski organi, ki izvajajo nadzor nad porabo javnih sredstev: Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, Ministrstvo za finance, Urad Republike Slovenije za nadzor proračuna, Računsko sodišča Republike Slovenije, Evropska komisije in  Evropsko računsko sodišča ali njihovi pooblaščenci.

V primeru podrobnejšega nadzora nad porabo javnih sredstev, povezanih z organizacijo javnega dogodka, se lahko financer ali organi iz prejšnjega odstavka seznanijo tudi z vsemi drugimi osebnimi podatki, ki jih prijavitelji in prijaviteljice vpišejo v prijavnico na javni dogodek in ki jih hranimo sami.

Če je dogodek izveden v okviru projekta, kjer kot vodilni partner ne nastopa Inštitut PIPZ, se bodo podatki o udeležencih in udeleženkah (ime in priimek, organizacija in podpis ali fotografija) posredovali tudi vodilnemu partnerju projekta. V  teh primerih bo vodilni partner naveden na prijavnici na dogodek.

Posredovanje osebnih podatkov financerjem oziroma organom, ki izvajajo nadzor, utemeljujemo s svojim zakonitim interesom, saj lahko zgolj tako izpolnimo svoje zaveze do financerja javnega dogodka in mu verodostojno poročamo o številu udeležencev in udeleženk, kar je vse pogoj za pridobitev sredstev, nujnih za samo izvedbo javnega dogodka.

 

Dodatne informacije

Če imate dodatna vprašanja glede varstva osebnih podatkov na naših javnih dogodkih ali če uveljavljate pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu, nam pišete na info@institut-pipz.si ali nas pokličete na 069 927 122.

 

VIII. UDELEŽBA NA DELAVNICAH

Kot delavnica se šteje izobraževalni dogodek v ožjih, zaprtih skupinah (seminar, predavanje, usposabljanje in podobno), ki ga organizira Inštitut PIPZ in na katerem se udeležencem in udeleženkam poda določeno strokovno ali praktično znanje. Delavnica je lahko plačljiva (udeležba je možna samo s plačilom kotizacije) ali brezplačna (brez kotizacije).

 

Postopek prijave na delavnico in informacije o uporabi zbranih osebnih podatkov

Podatke oddane preko prijavnice za delavnico (ime, priimek, e -pošta, kontaktna telefonska številka in druge morebitne podatke) bomo uporabili za potrebe organizacije delavnice (npr. zagotovitev prostega mesta; izvedba evalvacije delavnice in podobno). Če je število prijavljenih večje od števila prostih mest, bomo opis o tem, kako bi pridobljeno znanje organizaciji koristilo pri delu, uporabili tudi za izbor organizacij, ki se delavnice lahko udeležijo.

Prijava  na odplačno delavnico pomeni vzpostavitev pogodbenega odnosa z Inštitutom PIPZ oziroma zahtevo za vzpostavitev takšnega odnosa, če je število mest omejeno in se udeležence in udeleženke na podlagi prijave v predhodnem postopku šele izbere. V prejšnjem odstavku opisana obdelava osebnih podatkov zato temelji na takšnem »pogodbenem razmerju« oziroma »zahtevi« po sklenitvi takšnega razmerja.

Prijava  na brezplačno delavnico pomeni zahtevo za vzpostavitev pogodbenega razmerja z Inštitutom PIPZ, ki se vzpostavi, ko Inštitut PIPZ udeležbo potrdi. V prvem odstavku opisana obdelava osebnih podatkov zato temelji na takšnem »pogodbenem razmerju« oziroma »zahtevi« po sklenitvi takšnega razmerja.

Če prijave na delavnico ne odda oseba, katere podatki so oddani preko prijavnice (npr. zastopnik organizacije prijavi drugega delavca v organizaciji), je obveznost osebe, ki prijavnico odda, da ima ustrezno pravno podlago za posredovanje osebnih podatkov druge osebe preko prijavnice (npr. soglasje) ter da osebo tudi obvesti o obdelavi njenih osebnih podatkov, kot so navedeni v prijavnici in v teh pogojih.

 

Registracija prisotnih na delavnici

Na  delavnici, ki jih organizira Inštitut PIPZ, je potrebna registracija prisotnih udeležencev in udeleženk, saj Inštitut PIPZ te podatke potrebuje za izpolnitev svojih zahtev do prijavljenih ali za lastno poslovanje (npr. za izdajo potrdila o udeležbi, za izdajo računa, zaradi obveze poročanja financerju delavnice in podobno).

Na delavnici se je možno registrirati/prijaviti:

– s podpisom na skupno, vnaprej pripravljeno listo prisotnosti, ki bo tekom usposabljanja krožila med vsemi prisotnimi udeleženci in udeleženkami (kar pomeni, da se bodo podatki na skupni listi prisotnosti (ime, priimek, organizacija, podpis) lahko razkrili ostalim udeležencem in udeleženkam delavnice, ki se podpisujejo in potrjujejo svojo prisotnost. S podpisom na skupno listo prisotnosti udeleženec oziroma udeleženka delavnice potrjuje, da se strinja z navedenim v tem odstavku,

ali

– s podpisom na posebno individualno listo za potrditev prisotnosti udeleženca ali udeleženke, ki se nahaja pri organizatorju (pri osebi, ki je zadolžena za sprejem potrditve prisotnosti na posebej označenem mestu) pred samim začetkom delavnice in do katere je možno dostopati izključno na zahtevo udeleženca ali udeleženke dogodka, ki želi potrditi svojo prisotnost.

V primeru, da delavnica poteka na spletu, se registracija prisotnih opravi tako, da se napravi posnetek zaslona, kjer so razvidni prisotni udeleženci in udeleženke. V tem primeru lahko posnetek zaslona vsebuje ime, priimek, naziv organizacije ali fotografijo udeleženca oziroma udeleženke. V primeru, da udeleženec ali udeleženka ne želi posredovati svoje fotografije, je njegova oziroma njena obveznost, da izklopi video način.

 

Rok hrambe osebnih podatkov, pridobljenih na delavnicah

Osebne podatke zbrane preko prijavnice na delavnico – skupne ali individualne liste prisotnosti se hranijo še pet let od delavnice, nato pa se  jih v roku enega leta izbriše. Takšno hrambo Inštitut PIPZ utemeljuje s svojim zakonitim interesom, saj podatke potrebuje za primer udeleženčevih oziroma udeleženkinih ali naših pravnih zahtevkov iz naslova vaše udeležbe na delavnici, ki  zastarajo v petih letih po izvedbi delavnice.

V primeru javnega financerja delavnice, se hrambo utemeljuje z zakonitim interesom Inštituta PIPZ, saj se le tako lahko izpolnijo zaveze do financerja, ki mu je potrebno verodostojno poročati o številu udeležencev in udeleženk, kar je pogoj za pridobitev sredstev, nujnih za samo izvedbo delavnice.

 

Posredovanje osebnih podatkov udeležencev in udeleženk delavnice financerju delavnice

Pri izvedbi nekaterih delavnic, za katere Inštitut PIPZ prejme od financerjev namenska sredstva, smo pogodbeno zavezani poročati tudi o udeležencih in udeleženkah na teh delavnicah. V tem primeru se osebne podatke registriranih udeležencev in udeleženk na delavnici, pridobljene prek skupne ali individualne liste prisotnosti oziroma pridobljene z zajemom fotografije zaslona v primeru spletne delavnice) posredujejo financerju.

Pri delavnicah, ki jih financira npr. Ministrstvo za javno upravo (in je kot financer tudi naveden na prijavnici delavnice) bomo omenjene osebne podatke posredovali Ministrstvu za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana. Dostop do osebnih podatkov s skupne liste prisotnosti ali drugega potrdila o prisotnosti bo omogočen tudi drugim državnim organom, ki izvajajo nadzor nad porabo javnih sredstev: Ministrstvu za finance, Uradu Republike Slovenije za nadzor proračuna, Računskemu sodišču Republike Slovenije ali njihovim pooblaščencem.

V primeru podrobnejšega nadzora nad porabo javnih sredstev, povezanih z organizacijo delavnice, se lahko financerji ali organi iz prejšnjih dveh odstavkov seznanijo tudi z vsemi drugimi osebnimi podatki, ki so jih udeleženci in udeleženke vpisali v prijavnico na javni dogodek in ki jih hranimo sami.

Če je dogodek izveden v okviru projekta, kjer kot vodilni partner ne nastopa Inštitut PIPZ, se bodo podatki o udeležencih in udeleženkah (ime in priimek, organizacija iz katere prihajate in podpis ali fotografija) posredovali tudi vodilnemu partnerju projekta. V teh primerih bo vodilni partner naveden na prijavnici delavnice.

Posredovanje osebnih podatkov financerjem oziroma organom, ki izvajajo nadzor, utemeljujemo s svojim zakonitim interesom, saj lahko zgolj tako izpolnimo svoje zaveze do financerja javnega dogodka in mu verodostojno poročamo o številu udeležencev, kar je vse pogoj za pridobitev sredstev, nujnih za samo izvedbo delavnice.

Vaše osebne podatke lahko obdelujejo tudi druge fizične ali pravne osebe, ki nam nudijo običajne internetno komunikacijske storitve, kot so ponudniki telekomunikacijskih storitev in druge osebe, ki nudijo Inštitutu PIPZ podporne storitve.

 

Dodatne informacije

Če imate dodatna vprašanja glede varstva osebnih podatkov na naših delavnicah ali če uveljavljate pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu, nam pišete na info@institut-pipz.si ali nas pokličete na 069 927 122.

 

IX. PRAVNO SVETOVANJE

Kot pravno svetovanje se štejejo vsa svetovanja (telefonska, osebna, prek elektronske pošte, virtualna in drugo), ki jih Inštitut PIPZ nudi fizičnim osebam in organizacijam, ne glede na njihovo statusno obliko.

 

Osebni podatki, ki se zbirajo pri pravnem svetovanju in namen njihove uporabe

Pri nudenju pravnega svetovanja se od uporabnika oziroma uporabnice te storitve zbirajo samo tisti osebni podatki, ki jih uporabniki ali uporabnice posredujejo ali razkrijejo sami. Pri izvajanju pravnega svetovanja se uporabijo izključno tisti osebni podatki, ki so nujno potrebni za izvedbo storitve (npr. pri zaprosilu za pripravo pogodbe o zaposlitvi, se uporabijo samo tisti podatki, ki so obvezni po zakonu za pripravo takšne pogodbe).

Kadar se storitve pravnega svetovanja nudijo pravni osebi, ki Inštitutu posreduje in zagotovi osebne podatke (npr. o njenih delavcih), so tako pridobljeni in uporabljeni osebni podatki pravna podlaga za obdelavo teh osebnih podatkov zakoniti interes Inštituta PIPZ, saj se zgolj na takšen način lahko izpolnijo obveznosti do naročnika te storitve. Enako velja tudi v primeru, če se storitve svetovanja nudijo fizični osebi, ki Inštitutu PIPZ posreduje osebne podatke drugih fizičnih oseb.

Obveznost pravne ali fizične osebe iz prejšnjega odstavka, ki posreduje osebne podatke drugih oseb, je, da ima ustrezno pravno podlago za posredovanje osebnih podatkov in da te osebe tudi obvesti o obdelavi njenih osebnih podatkov pri Inštitutu PIPZ.

Kadar se storitve pravnega svetovanja nudijo fizični osebi, je pravna podlaga za obdelavo njenih osebnih podatkov pogodbeno razmerje med Inštitutom PIPZ in to fizično osebo, kar je praviloma naročilo ali dogovor o izvedbi storitve svetovanja, ki ni nujno v pisni obliki.

 

Uporabniki osebnih podatkov

Pri svetovanjih, izvedenih v okviru projektov, ki jih financira npr. Ministrstvo za javno upravo, bomo omenjene osebne podatke posredovali nadzorniku izvajanja projekta, v okviru katerega bodo svetovanja izvedena in smo mu k takšnemu poročanju pogodbeno zavezani. V okviru poročanja financerju se lahko z omenjenimi osebni podatki seznanijo tudi morebitni partnerji projekta.

Vaše osebne podatke lahko obdelujejo tudi druge fizične ali pravne osebe, ki Inštitutu PIPZ nudijo običajne internetno komunikacijske storitve, kot so ponudniki telekomunikacijskih storitev in druge osebe, ki nudijo Inštitutu PIPZ podporne storitve. 

 

Rok hrambe osebnih podatkov pri pravnem svetovanju

Vse podatke, vključno z osebnimi podatki, ki jih  uporabniki in uporabnice posredujejo za potrebe pravnega svetovanja, se hranijo ves čas trajanja svetovanja in še deset let po tem. Od tega prvih šest let iz razloga, ker so v tem obdobju še možna pravna sredstva iz naslova nudenja storitev, preostalo obdobje pa kot naš dokumentarni arhiv in poslovno dokumentacijo.

Opisana hramba temelji na zakonitem interesu Inštituta PIPZ, saj lahko zgolj na takšen način uspešno uveljavljamo svoje pravice ali se uspešno branimo pred zahtevki in zagotavljamo poslovni arhiv o nudenju storitev.

Osebni podatki se lahko na podlagi zakona hranijo tudi trajno, če predstavljajo dokumentarno gradivo Inštituta PIPZ, ki se nanaša na naše delovanje v javnem interesu in če tako odloči pristojni arhiv.

 

Dodatne informacije

Če imate dodatna vprašanja glede varstva osebnih podatkov, vezana na pravno svetovanje ali če uveljavljate pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu, nam pišete na info@institut-pipz.si ali nas pokličete na 069 927 122.

 

X. AVTORSKE PRAVICE

Vse vsebine, grafični in drugi elementi na spletni strani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.

V kolikor pri posamezni vsebini na spletni strani ni navedeno drugače, je vsebine spletne strani dovoljeno prosto reproducirati in distribuirati v elektronski obliki ali dajati na voljo javnosti izključno za nepridobitne (nekomercialne) namene in pod pogojem, da se jih ne spreminja, ne predeluje in da se navede vira v obliki aktivne povezave z imenom »Inštitut za pravne in politične zadeve – Inštitut PIPZ«, ki kaže na spletno stran www.institut-pipz.si, iz katere je bila vsebina reproducirana.

Vsebin na spletni strani ni dovoljeno reproducirati, distribuirati ali predelovati v drugih oblikah ali uporabljati za komercialne namene brez predhodnega pisnega soglasja Inštituta PIPZ.

 

XI. KONTAKTNI PODATKI

V kolikor ste odkrili napako, nepravilnost ali drugo pomanjkljivost na spletni strani, nam to prosim sporočite na info@institut-pipz.si.

Če je, ali postane, katero izmed določil teh splošnih pogojev nezakonito, neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost drugih določb splošnih pogojev.

 

To pravno obvestilo je bilo nazadnje posodobljeno: 20. 10. 2023.