Kaj je sponzorstvo?
Sponzorstvo je poslovni dogovor, opredeljen s pogodbo, s katero se stranka, ki je naročnik (sponzor oziroma sponzorka) zaveže zagotoviti finančno, materialno ali drugačno podporo, druga stranka, naša nevladna organizacija, ki je prejemnica podpore (sponzoriranka) pa v zameno opravi določeno storitev kot je npr. oglaševanje in promoviranje sponzorja oziroma sponzorke. Pri sklenitvi sponzorske pogodbe, ki sicer nima zakonsko predpisanih obveznih elementov in oblike, govorimo o vzajemno koristnem sodelovanju, kar pomeni, da imata obe stranki, tako obveznosti, kot koristi.
Kakšne so davčne ugodnosti sponzoriranja?
Nevladna organizacija, ki je sponzorirana, za opravljeno storitev svojemu naročniku (sponzorju) oziroma naročnici (sponzorki) izstavi račun z obračunanim 22 % davkom na dodano vrednost, skladno z Zakonom o davku na dodano vrednost. Sponzorstvo je za sponzorja oziroma sponzorko, ki ima status pravne osebe ali s.p. in je davčni zavezanec oziroma zavezanka, v celoti davčno priznan odhodek.
Kaj vam lahko ponudimo?
- objavo vašega logotipa na našem spletišču in družbenih omrežjih,
- objavo vašega sponzorstva v izdajah, ki jih tiskamo (brošure, itd.),
- objavo vašega logotipa oziroma sponzorstva na naših delavnicah, seminarjih, predavanjih, konferencah, kongresih in podobnih dogodkih,
- objavo vašega sponzorstva na javnih dogodkih, ki jih organiziramo,
- promocijo na vaš predlog.
Kakšne so prednosti sponzoriranja?
- večja vidnost in prepoznavnost vašega podjetja in vaših izdelkov ali storitev,
- povečanje prodaje oziroma povečanje tržnega deleža,
- možnost prikazovanja lastnosti vaših izdelkov,
- uresničitev družbeno odgovornega koncepta podjetja,
- dodana vrednost vašemu podjetju in vaši dejavnosti,
- izboljšanje javnega mnenja o vašem podjetju, izdelkih ali storitvah,
- pridobitev pozornosti medijev,
- večja vpetost v lokalno skupnost,
- možnost vzpostaviti tesnejši odnos s ciljnimi skupinami, zaposlenimi in investitorji,
- večja izpostavljenost, kar pomeni prednost pred konkurenco,
- cenovno večja učinkovitost od običajnega klasičnega oglaševanja oziroma klasičnega tržnega komuniciranja,
- realizacija marketinških ciljev v nevladnem sektorju,
- drugo.
Želite pomagati drugače?
Sponzorstvo je način, zaradi katerega se istočasno lahko razvijamo, rastemo in napredujemo vsi - vi, mi in družba. Če vam ta možnost ne ustreza, se lahko odločite za druge načine podpore - za donacijo, partnerstvo ali prostovoljstvo.